موسسه یکتا وام ارائه دهنده : وام سیمکارت، طلا، خودرو و ملک

شماره تماس:

وام سیم کارت

پرداخت وام فوری زیر یک ساعت

وام سیم کارت یکی از آسان ترین و سریع ترین روش های دریافت وام است. آیا میدانستید سیم کارت همراه اول دائمی کد یک و دو شما یک سرمایه ارزشمند است ؟ یکتا وام وام امکان دریافت وام فوری و بدون ضامن را برای شما فراهم کرده است.

وام-سیم-کارت
مزیت مهم وام سیم کارت این است که شما می توانید 95 درصد ارزش آن را وام دریافت کنید. با ضمانت گذاشتن سند مالکیت سیم کارتتان، در کمتر از یک ساعت وجه وام خود را دریافت می کنید. این وام این فرصت را به شما میدهد که سیم کارت خود را نفروشید و بتوانید معادلش وام دریافت کنید.
شرایط دریافت وام سیم کارت:
• سیم کارت همراه اول دائمی کد یک ، دو یا سه
• مالک سیم کارت به همراه مدارک شناسایی
• همراه داشتن خود سیم کارت

یکتا وام وام سریع ترین و آسان ترین شرایط دریافت وام را برای شما متقاضیان عزیز فراهم کرده است . به شما این امکان را می دهد که خودتان زمان باز پرداخت و اقساط را بین 4 الی 20 ماه مشخص کنید. بعد از پرداخت اقساط ، سند مالکیت به نام خودتان زده می شود . در نتیجه شما هم سرمایه خود را حفظ کرده اید و هم مسئله مالی تان را حل کرده اید.
• پرداخت و تامین سرمایه آزاد بدون محدودیت پرداخت
• قرارداد رسمی در دفترخانه
• بدون انتقال سند
• پرداخت حداکثر تا ۱ ساعت کاری
• بدون نیاز به ضامن
• با اسناد مسکونی
• بنا بر شرایط دلخواه شما
• با ضمانت ملک، خودرو، طلا و سکه، سیمکارت و …
• از ۵۰ میلیون تومان به بالا

متاسفانه با توجه به نرخ تورم بالای کشور ایران، بسیاری از مردم با مشکلات مالی مواجه شده اند و برای رفع این مشکلات، نیاز به دریافت وام های کوچک تا بزرگ دارند. بانک های سراسر کشور نیز امکان دریافت تسهیلات را برای مردم فراهم کرده اند؛ اما معمولا آنقدر پروسه دریافت وام در بانک ها طولانی است که به راحتی نمی توان در عرض چند روز وام را دریافت کرد. این موضوع ایجاب می کند که پروسه دریافت وام برای افرادی که نیاز به دریافت وام فوری دارند، به صورت آزاد انجام شود. وام سیم کارت، یکی از انواع وام هایی است که می توان آن را به صورت آزاد دریافت کرد. وام روی سیم کارت، مزایای خاص خودش را دارد و می تواند به صورت فوری به افرادی که مسئله و گیر و گرفتاری مالی دارند، پرداخت شود.
شاید تا به حال به این موضوع که می توانید روی سند سیم کارت وام دریافت کنید، فکر نکرده باشید. به همین خاطر، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با وام روی سند سیم کارت و جزئیات و شرایط آن آشنا کنیم. پس اگر قصد دریافت وام به صورت آزاد را دارید، با ما همراه باشید.

وام سیم کارت چیست و با چه شرایطی و سقفی به مردم ارائه می شود؟

وام سیم کارت چیست؟
شاید تا به حال شما هم در مورد وام های آزاد شنیده باشید. وام های آزاد توسط مجموعه های مختلفی که هیچ ارتباطی با بانک های مختلف سراسر کشور ندارند، به مردم عزیز ارائه می شوند. این وام ها با ضمانت سیم کارت، سند خودرو یک ملک به مردم داده می شوند و میزان مبلغ آن ها بستگی به میزان اعتبار و ارزش سند دارد.
وام سیم کارت یکی از انواع وام هایی است که به صورت آزاد و توسط مجموعه های وام دهنده آزاد، به مردم ارائه می شود. همانطور که از نام وام سیم کارت مشخص است، این وام روی سیم کارت داده می شود. در واقع، افراد سند سیم کارت خود را گرو می گذارند تا بتوانند بر اساس ارزش سیم کارت خودشان، وام دریافت کنند.
بدیهی است که وام روی سیم کارت فقط برای سیم کارت هایی است که دارای ارزش مادی زیادی هستند. سیم کارت های غیر رند و غیر دائمی که ارزش بسیار پایینی دارند، نمی توانند برای وام روی سند سیم کارت مورد استفاده قرار گیرند. اما اگر ارزش سیم کارت بالا باشد، می توان از وام روی سند سیم کارت کمک گرفت.
شرایط دریافت وام روی سیم کارت
حال که با وام روی سیم کارت آشنا شدید، بد نیست که در مورد شرایط دریافت وام روی سیم کارت نیز اطلاعات کسب کنید. به واسطه اینکه اکثر مردم دارای حداقل یک سیم کارت دائمی و غیر دائمی هستند، دریافت وام روی سند سیم کارت محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. این در حالی است که تنها می توان روی سیم کارت هایی با شرایط خاص وام دریافت کرد.
• اولین شرط برای دریافت وام روی سیم کارت این است که سیم کارت شما دائمی باشد. بنابراین، امکان دریافت وام با سیم کارت های اعتباری وجود ندارد.
• دومین شرط برای دریافت وام سیم کارت این است که سیم کارت شما از اپراتور همراه اول باشد.
• سومین شرط برای دریافت وام روی سند سیم کارت این است که سیم کارت شما از نوع کد یک و کد دو باشد. این سیم کارت ها بسیار رند هستند و ارزش مادی بسیار زیادی دارند.
بنابراین، در صورتی که سیم کارت شما دارای سه شرط بالاست، می توانید با خیالی راحت اقدام به دریافت وام روی سند سیم کارت کنید. در نظر داشته باشید که برای دریافت این وام، باید حتما سند معتبر مالکیت سیم کارت را داشته باشید تا بتوانید اقدام به دریافت وام روی سیم کارت کنید.

وام روی سیم کارت چیست؟

سقف وام روی سند سیم کارت چقدر است؟
هر یک از شرکت هایی که در زمینه ارائه وام آزاد فعالند، سقف متفاوتی را برای وام روی سند سیم کارت به مشتریان پیشنهاد می کنند. یکتا وام وام با طی کردن تمامی مراحل اعطای وام به صورت اصولی و قانونی، امکان دریافت وام روی سند سیم کارت را تا حداکثر 95 درصد از ارزش مادی سیم کارت به شما می دهد.
بنابراین، می توان گفت که سقف وام روی سند سیم کارت بستگی به میزان ارزش سیم کارت دارد. اگر ارزش سیم کارت بیشتر باشد، میزان وامی که می توانید روی سیم کارت دریافت کنید، بیشتر خواهید بود. به طور مثال، اگر یک سیم کارت دارای ارزش مادی 10 میلیون تومان باشد، شما می توانید معادل 9 میلیون و 500 هزار تومان وام روی سند آن دریافت کنید. این در حالی است که این مبلغ وام برای یک سیم کارت 5 میلیون تومانی به 4 میلیون و 750 هزار تومان می رسد.

سقف وام روی سند سیم کارت چقدر است؟

نحوه بازپرداخت وام سند سیم کارت

یکی از سوالات رایجی که در مورد وام روی سند سیم کارت وجود دارد این است که نحوه بازپرداخت وام روی سند سیم کارت چگونه است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که وام روی سند سیم کارت بستگی به شرایط هر یک از شرکت های ارائه دهنده وام، با شرایط مختلف پرداخت خواهد شد. بنابراین، قبل از اینکه بخواهید از یک شرکت برای دریافت وام روی سند سیم کارت کمک بگیرید، در مورد شرایط بازپرداخت آن سوال بپرسید.
یکتا وام وام به عنوان یکی از بهترین شرکت هایی که در زمینه وام سیم کارت فعالیت می کند، امکان دریافت وام را به صورت اصولی و در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان فراهم کرده است. شما می توانید بسته به شرایط خودتان اقدام به تعیین مدت زمان بازپرداخت وام سیم کارت کنید. مدت زمان بازپرداخت وام روی سیم کارت، از 4 تا 20 ماه متغیر خواهد بود.
بنابراین، مدت زمان و نحوه بازپرداخت وام سیم کارت بستگی به نظر و نوع شرایط شما دارد. فقط کافیست که با برآورد هزینه ای که باید به صورت ماهانه برای اقساط وام پرداخت کنید، بهترین مدت زمان بازپرداخت را برای خودتان در نظر بگیرید.

بازپرداخت وام سند سیم کارت

مزایای دریافت وام سند سیم کارت به جای وام روی سند خودرو و ملک
یکتا وام وام به غیر از اینکه امکان دریافت وام روی سند سیم کارت را برای مردم عزیز فراهم کرده است، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از وام خودرو و وام ملک نیز استفاده کنید. انتخاب هر یک از انواع این وام ها بستگی به نظر و شرایط و مبلغ وامی که نیاز دارید، دارد. اما اگر به دنبال دریافت یک وام کوتاه مدت با مبلغ پایین هستید، وام سند سیم کارت بهترین گزینه برای شما خواهد بود. از جمله مزایای دریافت وام روی سند سیم کارت عبارتند از:
• دریافت مبلغ وام به اندازه 95 درصد از ارزش کل سیم کارت. با دریافت وام سیم کارت، می توانید به اندازه 95 درصد از ارزش کل سیم کارت وام دریافت کنید. این در حالی است که برای دریافت وام خودرو و ملک، کمتر از این مقدار به شما وام داده خواهد شد.
• دریافت وام با کمترین مدارک و به صورت فوری. برای دریافت وام روی سیم کارت، فقط نیاز به سند مالکیت سیم کارت دارید و مدارک خاص دیگری نیاز نیستند. به همین خاطر، می توانید سریع تر مراحل دریافت وام سیم کارت را انجام دهید.
• حفظ سرمایه و دریافت وام برای رفع مشکلات مالی. حفظ سرمایه و دریافت وام برای رفع مشکلات مالی از جمله مزایای دیگر دریافت وام سیم کارت است که البته برای انواع وام های آزاد دیگر صدق می کند. البته اگر از یک شرکت معتبر برای دریافت وام آزاد کمک بگیرید.
یکتا وام وام؛ ارائه دهنده وام سند سیم کارت به صورت قانونی
دریافت وام روی سند سیم کارت می تواند مزایای خاص خودش را داشته باشد. از مهم ترین مزیت این کار، می توان به حفظ سرمایه و دریافت وام اشاره کرد. بنابراین، دیگر نیازی نیست که سیم کارت رند و کد یک یا دو خود را بفروشید تا بتوانید مشکل مالی خود را دریافت کنید. می توانید با حفظ این سیم کارت، به اندازه 95 درصد از ارزش آن وام دریافت کنید. اما فراموش نکنید که شرکت ارائه دهنده وام سیم کارت، باید تمامی مراحل مربوط به پرداخت وام را به صورت قانونی انجام دهد.
یکتا وام تمامی مراحل مربوط به اعطای وام سیم کارت را به صورت قانونی، اصولی و حرفه ای انجام خواهد داد. نیازی نیست که سند مالکیت را به نام فرد وام دهنده بزنید. فقط کافیست که به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنید و قرارداد مربوط به وام سیم کارت را امضا کنید. پس از عقد قرارداد در دفاتر اسناد رسمی کشور، می توانید منتظر دریافت مبلغ وام به صورت فوری باشید. معمولا مبلغ وام های سیم کارت در یکتا وام وام به مدت 1 ساعت کاری به حساب افراد واریز خواهد شد؛ اما در شرایط خاص، حداکثر 1 روز کاری زمان برای پرداخت وام به فرد وام گیرنده زمان لازم است.

 

سخن پایانی

وام سیم کارت یکی از انواع وام هایی است که می توان برای رفع گرفتاری های مالی دریافت کرد. این نوع وام با توجه به ارزش سند سیم کارت به مردم عزیز ایران ارائه می شود. همچنین، چون جزء وام های آزاد است، خیلی سریع به مردم پرداخت خواهد شد. از مزایای وام سیم کارت می توان به رفع گرفتاری های مالی به صورت فوری اشاره کرد. بنابراین، افرادی که زمان کافی برای دریافت وام ندارند، می توانند از وام روی سیم کارت کمک بگیرند.

 

پیمایش به بالا