موسسه یکتا وام ارائه دهنده : وام سیمکارت، طلا، خودرو و ملک

شماره تماس:

وام جعاله چیست؟ راهنمای کامل دریافت آن

وام جعاله یا وام تعمیر خانه به صاحبان خانه واجد شرایط کمک می‌کند تا تعمیرات مهم خانه را برای ادامه زندگی ایمن در خانه های خود انجام دهند. در این مقاله قرار است با این مقوله آشنا شویم که وام جعاله چیست؟ راهنمای کامل دریافت آن را از بانک‌های مختلف بررسی کنیم.

برای مقابله با خطرات برق، نشتی سقف خانه، دیوارهای فروریخته و موارد دیگر، شما میتوانید در صورت کمبود نقدینگگی از بانک‌ها وام جعاله دریافت کنید تا شرایطی ایمنی برای خانه خود به وجود آورید. برای اطلاعات بیشتر در مورد واجد شرایط بودن، شرایط وام، و فرآیند پروژه وام جعاله، ادامه مطلب را بخوانید.

دریافت وام جعاله از بانک ها یکی از روش‌های متداول در جامعه است که افراد به منظور تأمین نیازهای مالی خود می‌توانند از آن بهره ببرند و برنامه‌های خود را به اجرا درآورند. وام جعاله، وامی است که بانک‌ها به مشتریان خود اعطا می‌کنند تا به تعمیرات منزل خود برسند.

وام تعمیرات مسکن برای اهداف مختلفی قابل استفاده است. یکی از کاربردهای اصلی این نوع وام، تعمیر و نگهداری مسکن می‌باشد. به طور معمول، هر خانه‌ای در طول سال‌ها و با گذشت زمان آسیب‌ها و نقصان‌هایی مانند خرابی‌های ساختاری و یا نقص در سیستم‌های تاسیساتی پیدا میکند. با دریافت وام جعاله تعمیرات مسکن می‌توان برای رفع این مشکلات قدمی برداشت و آن را مرتفع کرد.

وام جعاله تعمیرات مسکن همچنین می‌تواند برای بهسازی و ارتقای امکانات مسکن استفاده شود. برخی از خانه‌ها ممکن است نیاز به تغییر شکل یا بازسازی داشته باشند تا مناسب نیازها و سلیقه خانواده شوند. این نوع وام امکان را فراهم می‌کند تا مسکن، نیازهای فعلی و آینده را برآورده کند و به یک زندگی راحت‌تر و سازنده‌تر منجر شود.

مبلغ وام جعاله چقدر است؟

با توجه به این که از چه بانک یا موسسه‌ای قرار است وام جعاله دریافت کنید، مبلغ آن نیز متفاوت خواهد بود. همانطور که قابل پیش بینی است هر چقدر مبلغ وام پایین تر باشد، شرایط دریافت آن نیز راحت تر و آسان تر خواهد بود. تاکنون میتوان گفت طیف مبلغ ارائه شده برای وام جعاله در بانک های مختلف بین 10 میلیون تومان تا نهایتا   500میلیون تومان است.

بالاترین مبلغ وام جعاله که به میزان 500 میلون تومان است توسط بانک سامان ارائه می‌شود. به گفته بانک سامان درصورتی‌که برای تعمیر منزل مسکونی خود بودجه ندارید، معادل ارزش لوازم و مصالح ساختمانی موردنیاز و حداکثر به میزان 30 درصد ارزش ملک  را میتوانید به عنوان وام جعاله دریافت کنید. به همین منظور اگر بالای 18 سال سن دارید و سابقه بانکی شما عاری از چک برگشتی یا مطالبات غیرجاری است بعد از تأیید نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی توسط بانک سامان، واحد شرایط دریافت وام هستید.

وام جعاله چیست؟

وام تعمیرات مسکن ۲۰۰ میلیونی

بانک رفاه نیز وام تعمیرات مسکن ۲۰۰ میلیونی را به افراد واجد شرایط پرداخت میکند. سود تعیین شده توسط بانک رفاه برای وام تعمیرات مسکن 200 میلیونی، 18 درصد اعلام شده است. شما میتوانید این مبلغ را در ظرف مدت 4 سال یا 48 ماه بازپرداخت کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت وام تعمیرات مسکن 200 میلیونی از بانک رفاه شما به سه نفر ضامن همراه با گواهی کسر از حقوق نیاز خواهید داشت. همچنین باید به مدت 3 الی 6 ماه قبل از درخواست در بانک رفاه سپرده گذاری کرده باشید.

وام جعاله ۸۰ میلیونی بانک مسکن

مبلغ پرداختی وام جعاله 80 میلیونی بانک مسکن با ضمانت سند ملک معرفی شه جهت تعمیرات قابل عرضه است و پرداخت میگردد. برای دریافت وام جعاله 80 میلیونی بانک مسکن باید اوراق ممتاز مربوط به این تسهیلات را بخرید و در یکی از شعب بانک مسکن حساب قرض الحسنه باز کنید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که سود تعلق گرفته به وام جعاله 80 میلیونی بانک مسکن، 23 درصد است و باید آن را در مدت حداکثر 5 سال بازپرداخت کنید که چیزی حدود 136 میلیون تومان خواهد بود.

دریافت وام جعاله از بانک‌ها

یکی از مواردی که برای دریافت وام جعاله از بانک ها باید در نظر گرفته شود، قوانین و مقررات مربوط به این نوع وام‌ها است. بانک‌ها می‌توانند شرایط و معیارهای مختلفی را برای اعطای وام جعاله تعیین کنند، از جمله تاریخچه اعتباری شما، درآمد ماهانه، میزان سپرده و نداشتن چک برگشتی. اعتبار درست و معتبر، داشتن درآمد ثابت و توانایی پرداخت وام در زمان مقرر، عواملی هستند که تأثیر زیادی بر دریافت وام جعاله از بانک‌ها دارند.

یکی از مزایای درخواست وام جعاله از بانک، سرعت بیشتر در رسیدگی به درخواست‌ها می ‌باشد. گاهی اوقات و در مواقع خاص، افراد نیاز به یک بودجه یا سرمایه‌گذاری فوری دارند. به دلیل محدودیت زمانی، انجام امور فوری ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. اما درخواست وام جعاله از بانک می‌تواند به صورت سریع و در حداکثر چند روز به صورت رسمی و بانکی تأمین شود. این موضوع، به ویژه برای کسانی مفید است که سرمایه از پیش تعیین شده‌ای ندارند، و شرایط تعمیراتی مسکن آن‌ها بسیار فوری است.

وام جعاله چیست

وام جعاله بانک ملی

مبلغ تعیین شده وام جعاله بانک ملی برای تعمیرات غیراساسی مسکن مناسب است. چرا که مبلغ وام جعاله بانک ملی چیزی حدود 10 میلیون تومان و تا سقف حداکثر 50 میلیون تومان است. شما باید این مبلغ را در حداکثر 3 سال تسویه نمایید. اگر بخواهید کف وام را یعنی مبلغ 10 میلیون تومان را بگیرید فقط کافی است یک ضامن معتبر معرفی کنید. اما برای مبالغ بالاتر از آن، لازم است سند ملک خود را در گرو بانک ملی بگذارید.

وام جعاله بانک مسکن ۱۴۰۲

برای دریافت وام جعاله بانک مسکن 1402 میتوانید به سایت بانک مسکن به نشانی loan.bank-maskan.ir مراجعه کنید و فرآیند دریافت وام جعاله را به صورت آنلاین پیش ببرید. سقف دریافتی اعلام شده برای وام جعاله یانک مسکن 1402، حدود 50 میلیون تومان است که افراد واجد شرایط تعلق میگیرد. شما میتوانید این وام را برای تعمیر خانه، خرید وسایل جهت تعمیرات، و جبران کمبود نقدینگی برای خرید خانه دریافت کنید.

شما باید وام جعاله بانک مسکن 1402 را در ظرف 60 ماه بازپرداخت کنید. برای ضمانت نیز سند ملک خود را در نزد بانک گرو خواهید گذاشت.

وام جعاله بانک ملت

مشتریان بانک ملت برای جبران کمبود نقدینگی جهت خرید خانه یا تعمیرات مسکن میتوانند درخواست وام جعاله بانک ملت را بدهند. مبلغ وام بنا به درخواست شما متغیر است.  نرخ سود وام جهاله بانک ملت نیز حداقل  درصد۷ و حداکثر ۱۸ درصد و بسته به دوره بازپرداخت تعیین می‌شود. برای ضمانت جهت دریافت وام جعاله شما باید فیش حقوقی برای کارمندان و کارگران یا جواز کسب برای کسبه ارائه دهید. همچنین رانندگان نیز باید یک گواهی شغلی مانند کارت هوشمند خود را ارائه دهند.

انواع وام جعاله

انواع وام جعاله

وام تعمیرات مسکن، یکی از انواع وام‌هایی است که برای تأمین هزینه‌های لازم برای تعمیر و بهبود مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع وام، به مالکان اعطا می‌شود تا بتوانند نیازهای تعمیر و نگهداری خود را برآورده کنند و ارزش مسکن خود را افزایش دهند. با دریافت وام تعمیرات مسکن، افراد می‌توانند خانه خود را بازسازی و بهبود دهند و از سکونتی ایده‌آل‌تر برخوردار شوند.

وام تعمیرات مسکن با ارائه منابع مالی لازم، به مالکان امکان می‌دهد تا به محیط زندگی بهتری دست یابند و ارزش مسکن خود را افزایش دهند. با تأمین منابع مالی برای تعمیر و نگهداری مسکن، مشکلات عمرانی را حل می‌کنند و زندگی در محیطی امن و راحت را فراهم می‌سازند.

وام جعاله طلا

برخی از موسسات و بانک‌ها در ازای چرداخت وام جعاله از شما به عنوان ضمانت طلا دریافت میکنند. وام جعاله طلا در شرایط اقتصادی فعلی و با توجه به چالش‌های پیدا کردن ضامن معتبر میتواند فرآیند دریافت وام جعاله را تسهیل ببخشید. منظور از وام طلا جعاله، وامی است که شما با امانت گذاشتن طلای خود دریافت میکنید.

وام جعاله بدون ضامن

اگر به دنبال وام جعاله بدون ضامن هستید خوب است بدانید که میتوانید در برخی از بانک‌ها و موسسات وام جعاله بدون ضامن یعنی با گرو گذاشتن طلا، دریافت کنید. در غیر این صورت به شکل متعارف شما باید بین 1 الی سه نفر ضامن معتبر به همراه گواهی کسر از حقوق به بانک معرفی کنید و یا سند رسمی مسکن خود را در پیش بانک گرو بگذارید.

سوالات متداول

وام جعاله بانک سپه چقدر است؟

شما بدون نیاز به ارائه سند میتوانید با معرفی ضامن وام جعاله دریافت کنید. سقف وام جعاله بانک سپه 40 میلیون تومان با نرخ سود 18 درصد است.

چطور میتوان وام جعاله فوری دریافت کرد؟

امکان دریافت وام جعاله فوری در بانک‌های مختلف شرایط متفاوتی دارد. شرایط دریافت وام جعاله بدون خرید اوراق و از محل سپرده در بسیاری از بانک‌ها نیز وجود دارد که فرآیند دریافت فوری را تسهیل میکند.

وام جعاله بانک کارگشایی چقدر است؟

شما میتوانید وام جعاله بانک کارگشایی را به مبلغ 20 میلیون تومان دریافت کنید. برای دریافت وام جعاله 20 میلیونی نیز باید 50 گرم طلا نزد بانک به امانت گذاشت.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا