موسسه یکتا وام ارائه دهنده : وام سیمکارت، طلا، خودرو و ملک

شماره تماس:

چطور وام سیمکارت نوروزی بگیریم؟

بخشی از مشکل تلفن های همراه این است که در مقایسه با تلفن ثابت معمولی پیچیده‌تر هستند. در نتیجه، افراد کمی از تمام ویژگی ها استفاده می کنندمثلا برخی افراد تلفن‌های همراه را بدون برداشتن سیمکارت فروخته‌اند.سیم کارت یک برد مدار چاپی کوچک است که شما را در شبکه تلفن شناسایی می کند. هر اپراتور سیم‌کارت‌های مخصوص به خود را دارد که اندازه آن‌ها می‌تواند بر اساس تلفن متفاوت باشد.

در این مقاله قرار است برای شما از چگونگی دریافت وام سیمکارت نوروزی بگوییم. پس تا پایان با ما همراه باشید تا علاوه بر یادگیری نکات جدید از نحوه دریافت وام سیمکارت نوروزی نیز مطلع شوید.

در واقع این تلفن همراه شما نیست که شماره همراه شما را می داند، بلکه سیم کارت شما است. سیم کارت برای احراز هویت شما از شرکت مخابراتی شما استفاده می کند. این بدان معنی است که می توانید سیم کارت خود را از تلفن همراه خود خارج کنید، آن را در تلفن همراه دیگری قرار دهید و از آن استفاده کنید. و اگر به خارج از کشور سفر می‌کنید، ممکن است سیم‌کارت شرکت مخابراتی دیگری که به آن کشور خدمات می‌دهد را در تلفن خود وارد کنید.

در حالی که سیم کارت ها به گونه ای طراحی شده اند که قابل حمل باشند، شرایطی وجود دارد که سیم کارت در تلفن دیگری کار نمی کند. نکته مهمتر اینکه، شرکت مخابراتی کارت را به دلیل قفل بودن سیم کارت نمی پذیرد. این روشی است که اپراتورها هنگام خرید تلفن شما از آن استفاده می کنند.

قفل سیم کارت در ایالات متحده رایج تر است. هر کشور و شرکت هواپیمایی قوانین خاص خود را دارد. برخی از شرکت‌های مخابراتی بعد از یک دوره مشخص، قفل تلفن را برای شما باز می‌کنند. این رویه محدودکننده باعث شده است که بسیاری از خریداران گوشی‌های تلفن همراه قفل‌دار را انتخاب کنند که قیمت بالایی دارند.

سیمکارت چیست؟

SIM مخفف “Subscriber Identity Module” است و سیم کارت اساساً کارتی است که اطلاعات هویت مشترک شما را نگه می دارد. این کارت تراشه‌مانند کوچکی است که قبل از شروع تماس تلفنی، آن را در تلفن خود قرار می‌دهید. سیم کارت اساساً یک مدار مجتمع است که داده های مورد نیاز برای تأیید هویت اشتراک شما در شبکه اپراتور را در خود نگه می دارد.

وام سیمکارت نوروزی

اینطور فکر کنید: سیم کارت از جهاتی شبیه پاسپورت است. پاسپورت نشان می دهد که شما شهروند یک کشور خاص هستید و از طریق آن می توانید از حقوقی که در اختیار شهروندان آن کشور قرار دارد، برخوردار شوید. سیم کارت اساساً پاسپورت شرکت مخابراتی شما است و به این معنی است که شما مشترک خدمات شرکت مخابراتی هستید. شرکت مخابراتی از وضعیت شما به عنوان مشترک اطمینان دارد و به شما امکان می دهد از خدماتی که به مشترکین خود ارائه می دهد لذت ببرید. حالا فرقی نمیکند این شرکت مخابراتی همراه اول است، ایرانیل است یا رایتل؟

هدف اصلی سیم کارت شناسایی شما به عنوان مشترک یک شبکه است. این کلیدی است که به شما امکان می دهد وارد شبکه شرکت مخابراتی خود شوید. نکات ظریف و جزئیات بیشتری در اینجا وجود دارد، اما ما آن را برای این توضیح ساده نگه می داریم.

بنابراین، برای مثال، اگر همراه اول شبکه خوبی در منطقه شما داشته باشد و شما بخواهید از آن استفاده کنید، باید در شبکه همراه اول مشترک شوید و این شرکت مخابراتی برای شما سیم کارت صادر می کند. سپس می توانید این سیم کارت را به صورت فیزیکی در گوشی هوشمند خود قرار دهید تا به شبکه همراه اول برای برقراری تماس های تلفنی، ارسال SMS و MMS و دسترسی به داده های تلفن همراه از طریق 5G و 4G دسترسی داشته باشید.

بدون سیم کارت، تلفن شما نمی‌داند به چه شبکه‌ای وصل شود و شبکه نمی‌داند که تلفن در دست شما متعلق به چه مشترکی است. بدون سیم‌کارت سیگنال تلفن در تلفنتان دریافت نمی‌کنید، بنابراین نمی‌توانید تماس تلفنی برقرار کنید.

سیم کارت چگونه کار می کند؟

یک سیم کارت چندین داده مهم را ذخیره می کند، از جمله:

ICCID : این یک کد 18 تا 22 رقمی منحصر به فرد است که برای شناسایی خود سیم کارت فیزیکی استفاده می شود. در اصطلاح به آن شماره سیم کارت نیز می گویند، اما آن را با شماره موبایل خود اشتباه نگیرید.

IMSI : شماره شناسه بین المللی مشترک موبایل، این یک کد 14-15 رقمی است که اساس شناسایی مشترک را تشکیل می دهد.

LAI : داده های مربوط به احراز هویت امنیتی مانند کلید احراز هویت، منطقه محلی و غیره.

SPN  و SDN  داده‌های مخصوص شرکت مخابراتی و شناسه‌های شبکه و غیره.

مدارک دریافت وام سیمکارت نوروزی

چگونگی دریافت وام سیم کارت نوروزی

 

افرادی که به دنبال گرفتن وام هستند ممکن است دیگر از بانک ها ناامید شده باشند. البته که حق دارند  چرا که این روزها گرفتن وام از بانک ها بسیار سخت و زمان بر شده است. اما همیشه بشر برای مشکلات خود راه حل های قوی ایجاد کرده است. مثلا در قبال این مشکل موسساتی به وجود آمده اند که به صورت غیرانتفاعی اقدام به دادن وتم میکنند. یکی از انواع این وام ها وام سیمکارت نوروزی است. همن طور که میدانید خرید برخی سیمکارت ها به دلیل رند بودن شماره و خاص بودن آن نیازمند پرداخت مبالغ بالایی است. شما میتونید برای خرید سیمکارت نوروزی اقدام به گرفتن تسهیلات تا 90 درصد قیمت سیمکارت کنید.

علاوه بر این موضوع جنبه دیگر وام سیمکارت نوروزی متعلق به افرادی است که دارای سیمکارت ارزشمندی هستند و به واسطه سند سیمکارت میتوانند وام بگیرند. مثلا اگر خط رند 0912 ای دارید که میخواهید از طریق آن وام سیمکارت نوروزی بگیرید میتوانید با به رهن گذاشتن سیم کارت خود وام دریافت کنید.

 مدارک لازم جهت دریافت وام سیم کارت نوروزی

سود وام سیمکارت نوروزی

سود تسهیلات وام سیم کارت نوروزی معمولا 2/5 درصد است و به دلیل این که میزان وام مبلغ بالایی نیست مهلت بازپرداخت نیز بین 4 الی 12 ماه می باشد.

در صورتی که مالک سیم کارت های دائمی 0912 هستید  و یا شماره رندی ادارید که ارزش ریالی آن بالا است، و از شرایط لازم برای دریافت وام بهره مندید، مدارک لازم برای دریافت وام سیمکارت نوروزی برای شما به این شکل است:

  1.     اصل سند سیم کارت
  2.     اصل و کپی کارت ملی مالک
  3.     آخرین قبض پرداخت شده یا نشده و یا صورت حساب میان دوره که نشان دهد از آن زمان تا روز درخواست وام، قبض جدیدی صادر نشده است.
  4.     سیم کارت فعال در گوشی هوشمند جهت شناسایی مالکیت
  5.     حضور شخص مالک سیم کارت

شما میتوانید از طریق یکتا وام، وام سیمکارت نوروزی خود را دریافت کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید  تا شما را راهنمایی کنند.

 

سوالات متداول

آیا گوشی بدون سیم کارت می تواند کار کند؟

با گوشی بدون سیمکارت نمی‌توانید تماس برقرار کنید، پیام‌های SMS یا MMS بفرستید و به داده‌های تلفن همراه دسترسی پیدا کنید. اگر به جای داده تلفن همراه، فقط از Wi-Fi استفاده می‌کنید، همچنان می‌توانید بدون سیم‌کارت به مرور وب، دسترسی به رسانه‌های اجتماعی و پخش محتوای ویدیویی بپردازید.

سیم کارت داشتن چه فایده ای دارد؟

سیم‌کارت‌ها تراشه‌های رایانه‌ای هستند که اطلاعات را در خود نگه می‌دارند و به شما امکان می‌دهند به شبکه خود متصل شوید. این به این معنی است که می توانید تماس برقرار کنید، پیامک ارسال کنید و به خدمات اینترنت تلفن همراه مانند 3G، 4G و 5G متصل شوید. آنها همچنین قابل انتقال هستند و می توانید پیام ها، مخاطبین و ایمیل ها را در آنها ذخیره کنید

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا